mariaenguus.reismee.nl

Dag 2, het 2e deel van de reis

We stappen aan boord van de A380 van Singapore Airlines. Meteen maar een film starten en de stoel in de ligstand.

Nog 11 uur te gaan, wat moeten we anders.

De stewardessen blijven af en aan lopen met eten, drinken, snacks, zelfs een tandenborstel en speciale vliegsokken.

Uitgerust komen we dan ook aan op Auckland airport. De koffers zijn er binnen 5 minuten, nu door naar de douane.

Hier staat een lange rij maar het gaat toch redelijk snel, onze koffers worden gescand en we mogen doorlopen.

De volgende vlucht vertrekt over een uur dus we vragen even waar we moeten zijn. Het blijkt een kwartiertje lopen. Tijd voor Guus om eindelijk een sigaretje te roken .

We komen net op tijd aan om de koffers af te geven. Het is ongeveer een uur vliegen naar Christchurch en er is erg veel turbulentie. We zijn allebei blij dat we er zijn.

Christchurch is een klein vliegveld dus koffers en de huurauto zijn snel geregeld.

Het is zo'n 25 minuten rijden naar onze eerste B&B in Swannanoa.

Het links rijden gaat goed, als je tenminste aan de goede kant instapt Guus, daar waar het stuur zit .

We komen aan bij de hertenboerderij van Pete en Sheryl, we krijgen de sleutel van onze kamer en kunnen even douchen en bijkomen. Na 1.5 uur staat het avondeten klaar. Goed geregeld TravelEssence!

Morgen krijgen we hier nog een BBQ, daarna moeten we zelf gaan koken.

Anja

Hee schatten wat een lange zware reis nu echt genieten zou ik zeggen. ???

Tonny

Zo eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming. Dan kan het genieten nu beginnen.

Janet

Heel veel plezier en we horen gauw weer van jullie

Mari & Loes

Fijn dat we jullie nu weer "in de gaten kunnen houden". Have fun!!

Erna

voor jullie zit de dag er weer bijna op. Lekker uitrusten!

Lian

He Guus en Maria
Leuk om jullie zo te volgen
Benieuwd naar jullie verhalen en foto's
Xx lian

JP & San

Leuk om te lezen Maria en Guus! En, leuke mensen? Lekker weer? Ja toch! Geniet er volop van, wij kijken graag mee naar de foto's en verhalen! Gewoon ff random foto's schieten van de omgeving (tip van JP). XXX JP & San

Hugo & Anita

genieten genieten en nog eens genieten