mariaenguus.reismee.nl

Dag 9 onderweg naar Manapouri

Vroeg opgestaan omdat vandaag best veel km moeten worden afgelegd. We willen onderweg naar Manapouri ook graag naar Invercargill. Dit is ca 100 km omrijden.

In een doe het zelf zaak in Invercargill, de geboortestad van Burt Munro, staat de indian uit de film "the World's fastest Indian" wat een van Guus zijn favoriete films is.

Natuurlijk moeten we hier even gaan kijken.

Onderweg hierheen komen we veel oude auto's tegen en blijkt in de buurt een oldtimer show te zijn. Helemaal Guus zijn dag vandaag dus!

We komen iets voor 6 uur aan bij onze B&B, we hebben een fantastisch uitzicht op Lake Manapouri vanuit een iets te deftige kamer.

We gaan een hapje eten en vroeg slapen vandaag hebben we veel in de auto gezeten en we zijn allebei moe.

Morgen wacht de Doubtful Sound

Lia Ester

Zo te zien hebben jullie gelukkig weer beter weer en genoten van de dag (GUUS misschien iets meer dan Maria vandaag, maar dat komt vast wel goed).

Anja

Wat leuk om te lezen iedere keer deze mooie verhalen bedankt geniet maar lekker samen ???

Tonny

Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen.

Mari&Loes

Waren jullie vergeten de weersomstandigheden te boeken? Misschien kun je alsnog iets regelen want het is wel erg jammer dat bewolking jullie de sterrenhemel onthoudt.Toch ziet het er erg indrukwekkend uit..
In ieder geval stapelen de verhalen zich op...zoals manapouri. Wij kunnen ons voorstellen dat dit ook wel even schrikken is. Dus, geniet maar houd het veilig.
Groetjes!

Erna

Ja the fastest is een leuke film (Met Anthony Hopkins)! Je treft het Guus.

Erna

mooi die foto's iedere keer erbij. Krijgen wij ook een indruk. Groetjes.