mariaenguus.reismee.nl

Dag 27 Wellington dag 2

Vanmorgen eerst even bij Budget, ons autoverhuurbedrijf, langs geweest. Morgen moeten we een andere auto ophalen bij de ferry terminal maar die gaat pas om half 1 open. Nu zit er ook een Budget bij ons hotel om de hoek, binnen 5 minuten is geregeld dat we morgenvroeg de auto hier ophalen. Ideaal!

Hierna willen we naar de Wellington Zoo, we hebben ons door een taxi af laten zetten bij de Zoo. We zijn allebei al jaren niet meer in een dierentuin geweest en het was erg leuk. We hebben ongeveer 3 uur door de dierentuin gelopen.

Terug in de stad maar op een terrasje aan het water gezeten, het was erg mooi weer en we zijn inmiddels aardig bijgekleurd.
Op de weg terug naar het hotel heeft Guus zich nog even laten knippen en scheren bij een barbershop.

Na een uurtje relaxen in het hotel is het weer tijd om te eten. Vanavond wordt het de Griek hebben we net besloten.

Morgen verlaten we Wellington en rijden ca 200 km naar het noorden

Anja

Leuke dag gehad zo te lezen veel gezien in de dierentuin?? Succes met jullie autorit naar de vlg locatie

Janet

Nou Guus je bent weer een dubbeltje meer waard hoor......nog een mooie voortzetting van jullie reis?