mariaenguus.reismee.nl

Dag 28 Onderweg naar Ohakune

Vanmorgen na het ontbijt de spullen ingepakt, uitgecheckt en de auto opgehaald. Om half 11 rijden we weg uit Wellington. Voor het eerst in 4 weken rijden over een "echte" snelweg. Naarmate we rijden veranderd de omgeving, de bergen maken plaats voor heuveltjes en de weg wordt wat vlakker. Na anderhalf uur rijden stoppen we bij een leuk terrasje. Ook zijn er de nodige foto stops. Om 3 uur komen we aan in Ohakune, hier eten we nog iets en gaan langs bij de plaatselijke VVV.

We boeken voor morgen een "Bridge to Nowhere" trip, maar daarover morgen meer.

Om half 5 gaan we naar de B&B waar we 2 nachten verblijven. We laden de auto weer uit en gaan dan naar de supermarkt, lunch halen voor de trip van morgen en iets te snacken voor op de kamer.

Vanavond doen we niet veel meer, we drinken een borrel in de gezamenlijke zitkamer. Als het droog blijft straks (heel) misschien een wandeling door het dorpje.

Morgen vertrekken we vroeg naar Pipiriki voor onze trip dus gaan we op tijd weer slapen.

Erna

Ik zie dat jullie leuke dingen doen en het weer valt gelukkig weer mee!! Guus weer een beetje kaler maar dat zijn we al gewend he? Geniet ervan jullie!! xxx

Mari & Loes

Als die brug nergens toe leidt dan zou ik hem links (of rechts) laten liggen.
Ziet er goed uit allemaal. Geniet er nog van.