mariaenguus.reismee.nl

Dag 30 Onderweg naar Rotorua

Na het ontbijt alles weer ingepakt. Het wordt steeds moeilijker om alles netjes in de koffers te pakken.

Als eerste rijden naar de vulkaan waar we vanuit de B&B op uitkeken. De vulkaan is Mount Doom in de Lord of the Rings. We rijden een stuk door het bos, daarna veranderd de omgeving snel. Steeds minder begroeiing en meer ruige rotsformaties. Het uitzicht vanaf de vulkaan is erg mooi.

Hierna rijden we door naar Rotorua, met onderweg de nodige stops natuurlijk. Als we dichterbij komen ruiken we al snel de geur van rotte eieren. Rotorua staat bekend om de vele warmwater bronnen en geisers. We zien op de raarste plaatsen stoom uit de grond komen.

We lunchen in een pub in Taupo waar al volop St Patricks Day gevierd wordt.

Rond 4 uur arriveren we bij ons volgende appartement net buiten Rotorua. We hebben een ruime woonkamer met keukentje, een badkamer en slaapkamer. De eigenaren hebben een boerderijtje met alpaca's, schapen, kippen, honden en een kat.

We laden de auto uit en gaan op zoek naar een supermarkt. Na het eten maken we een planning voor de komende 2 dagen.

Anja

Hee schatjes hoe kan dat nou hebben jullie zoveel erbij gekocht dat de koffers niet meer dicht kunnen. ??? Dus dat word de komende dagen veel in de warmwater bronnen vertoeven ??

Maria&Guus Papeleu

De koffers zijn gekrompen en vandaag idd naar de warmwaterbronnen!

Loes

Zo even een inhaalslag gepleegd.....liep zwaar achter. Wat een verhalen en foto's...wow, wow, wow. Geniet er nog effe van!!